ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ
Біздің медициналық ұйымда, «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» ҚР Кодексінің 58-бабына сәйкес, ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ (Ішкі бақылау қызметі) құрылды.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ функцияларына медициналық көмек көрсету тәртібінің бұзылу фактілерін анықтау кіреді.
Осыған байланысты, егер СІЗДЕР:
– медициналық көмек көрсету сапасына қанағаттанбасаңыз;
– медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекі қарым-қатынасқа ұшырасаңыз;
– тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін медицина персоналының ақшаны талап ету фактілері болып жатса;
– сондай-ақ егер СІЗ медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге кез болсаңыз, СІЗ ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ (Ішкі бақылау қызметі) жолығуға құқылысыз.
Объективтілік және ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің шағымыңыз комиссиямен және Сіздің қатысуыңызбен қарастырылатын болады.
Сіз өзіңіздің шағымдарыңызды төменде көрсетілген қызметкерлердің телефон нөмірлеріне хабарласып жеткізсеңіз болады:
- Медициналық қызмет көрсетудің сапа жөніндегі басқарушысы –
Баширова Нұргүл Айтказиновна, тел: 8 747 316 61 70;
- Бас дәрігердің емдеу ісі жөніндегі орынбасары –
Даумбаева Қаламқас Бабанқызы, тел: 8 701 189 53 99;
- Бас дәрігердің хирургия ісі жөніндегі орынбасары –
Байдуллаев Ержан Ерманович, тел: 8 702 142 93 22;
- Бас дәрігердің ұйымдастыру ісі жөніндегі орынбасары –
Алтынбаева Гүлнар Оразалықызы, тел: 8 701 280 03 03.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ СІЗДІҢ шағымыңызды мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарап, күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде шағымды қарау нәтижесі бойынша ақпаратты ұсынады.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ (Ішкі бақылау қызметі) ем қабылдап жатқан пациенттер, сонымен қатар олардың туыстары шағымдануға құқылы.
График приема граждан
Должность |
Ф.И.О |
Время |
Главный |
Жумадилова |
Среда 15.00-17.00 |
Құрметті қалалық балалар клиникалық ауруханасында емделушілер мен келушілер!
Егерде Сіздер:
⦁ Медициналық көмек көрсету қызметіне қанағаттанбасаңыз:
⦁ Медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекі қарым-қатынасқа ұшырасаңыз:
⦁ Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін медицина персоналының ақша талап ету фактілері болып жатса:
⦁ Сондай-ақ медицина мамандарына және көрсетілген қызметтер сапасына көңіліңіз толып жатса, алғыс білдіріп, ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ жүгінуге мүмкіндігіңіз бар!
Обьективтілік және ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында сіздің шағымыңыз комиссиямен және Сіздің қатысуыңызбен қаралатын болады.
Сіз өзіңіздің шағымдарыңызды төменде көрсетілген колл орталығына тәулік бойы хабарласып жеткізсеңіз болады.
+7 775 201 00 67
КОЛЛ орталық: +7 7252 41- 80 -72
Пациенттерге қолдау көрсету орталығы сіздің шағымыңызды мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарап, 24 сағат ішінде шағымды қарау нәтижесі бойынша ақпаратты ұсынады.
Байланыстар
ШЖҚ «Қалалық клиникалық балалар ауруханасы» МККМекен-жайы:
Email:
РК, г. Шымкент, мкр.Асар, 757
detbol_1@mail.ru